Vandaag is het jaarverslag 2017 van AVROTROS gepubliceerd. Deze publieke omroep heeft er voor gekozen geen printeditie meer te realiseren, maar als crossmediaal bedrijf voor een volledig digitaal document te gaan. Ongeveer 90 procent van de redactie in dit project, is door buro33 verzorgd.
NIEUWS
Productfotografie Yoga Magazine
Yoga Magazine heeft buro33 ingeschakeld om de productfotografie te verzorgen voor hun nieuwe abonneewerfactie. Als lid krijg je de komende tijd een mooie stijlvolle thermosfles voor bij de yoga en een natuurlijke thee voor na de yoga.
HuisartsenService Magazine #1, 2018
Deze week verscheen de eerste editie van HuisartsenService Magazine in 2018. Vanuit buro33 verzorgen we er jaarlijks vier en dit jaar gaan we dat ook weer doen. Voor deze editie deden we diverse reportages, interviews en meer.
Productfotografie Psychologie Magazine
Momenteel loopt een abonnementsactie bij Psychologie Magazine. De productfotografie van de Burklely-tas die abonnees kunnen ontvangen, is door buro33 verzorgd.
My Name Is Prince
Vandaag is in de Beurs van Berlage in Amsterdam de expositie My Name Is Prince geopend. Deze is nog tot en met 8 juni te zien en buro33 heeft diverse persberichten gemaakt voor dit evenement.
‘Simple Minds is nooit bitter geworden’
Vandaag staat Simple Minds in een uitverkocht Paradiso. Voor online muziekmagazine WrittenIn Music interviewden wij frontman Jim Kerr over zijn drijfveren en het geheim van lange carrière.
Gewoon deurdonderen!
Recent verscheen bij Centertainment de cd/dvd-set Normaal: Gewoon Deurdonderen 1977 – 1984. Hiervoor heeft buro33 de tekst- en eindredactie van de liner-notes verzorgd.
2018!!
Wederom zijn we 365 dagen verder en dient zich een nieuw jaar aan, vol nieuwe kansen en uitdagingen. De allerbeste wensen allemaal!
HuisartsenService #4, 2017
Deze week verscheen de vierde en laatste editie van HuisartsenService Magazine in 2017. Vanuit buro33 verzorgen we er jaarlijks vier en in 2018 gaan we dat ook weer doen. Voor deze editie deden we diverse reportages, interviews en meer.
Buma NL verbreedt en verdiept
Na zeven succesvolle edities in ’s-Hertogenbosch is Buma NL dit jaar verhuisd naar TivoliVredenburg in Utrecht. Het programma zoals dat daar vandaag wordt neergezet, is een logisch gevolg van het verbredingsproces dat al in 2015 is gestart. Het maakt van Utrecht hét epicentrum van de Nederlandstalige muziek. Voor Entertainment Business maakten wij een Buma NL…










