NIEUWS

Home / NIEUWS
Branded horloge

Branded horloge

Geen categorie
buro33 ontwikkelde dit exclusieve branded horloge met 'chakra-thema' in twee varianten. Zilveren kast met zilverfolie en zwart leren bandje en een gouden kast met goudfolie en een hazelnoot bruin leren bandje. Happinez zet deze horloges in voor het werven van nieuwe abonnees en verkoopt de horloges in de webshop. buro33 was verantwoordelijk voor concept en productie en werkte voor de lay-out van de wijzerplaat samen met vormgever Jet van der Graaff. Ook een exclusief horloge, leren toilettas, notebook, gebreide sjaal, boek, handdoeken, dekbedovertrekset, agenda of een ander product? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden!  
Read More
Samenwerken in de zorg

Samenwerken in de zorg

Geen categorie
Het nieuwe magazine HuisartsenService heeft deze keer het onderliggende thema 'samenwerking'. 'Samen sta je sterker' is een uitspraak die je vaak hoort, maar toch is het veelal moeilijk om van je eilandje af te komen en dat ook echt te doen, niet alleen in de zorg. In deze editie een aantal verhalen die een positief geluid laten horen en verder interviews en artikelen over de zorg, gelardeerd met spraakmakende columns en producten die je niet mag missen. Interviews door Edgar Kruize en Esther Schulting, daarnaast verzorgde buro33 de eindredactie en beeldredactie cover. Het magazine ligt 2 oktober op de mat bij de huisarts(enpraktijken) in Nederland.  
Read More
Bijna 2019

Bijna 2019

Geen categorie
De agenda's voor volgend jaar liggen alweer in de winkel en de zomer is nog maar net afgelopen (en voor ons gevoel net begonnen...). Dit mooie groene exemplaar (groen is het nieuwe zwart!) produceerde Esther Schulting voor Happinez. Hij is voorzien van onder meer een sluitelastiek (niet op de foto), reliëf en goudfolie. De kraanvogels op de cover hebben een mooie symboliek > In Azië wordt hij als gelukbrengend beschouwd en staat hij symbool voor een lang leven en de boodschapper van wijsheid. Op naar volgend jaar!   Coverontwerp: Studio 100% / Vormgeving Jet van der Graaf.
Read More
Happy Holidays

Happy Holidays

Geen categorie
De vakantie is begonnen, dat is niemand ontgaan! Voor Happinez produceerden we het 'to do-boekje' Happy Holidays met verhalen, puzzels, wijsheden en activiteiten. Het boekje is fullcolor uitgevoerd met ronde hoeken. In de maand augustus als pakket met het magazine in de winkel. Daarnaast produceerden we voor de licentiehouder in Duitsland een versie voor de Duitse markt.  
Read More
Q&A met Prince’ hoffotograaf Afshin Shahidi

Q&A met Prince’ hoffotograaf Afshin Shahidi

Ontmoetingen
Afshin Shahidi, jarenlang Prince’ hoffotograaf, komt naar Amsterdam. Op 6 juli zal hij bij de My Name Is Prince expositie in de Beurs van Berlage geïnterviewd worden, vragen van fans beantwoorden en aansluitend zijn boek Prince: A Private View signeren. Edgar Kruize van buro33 zal de Q&A in opdacht van organiator Brand New Expo modereren. (meer…)
Read More
Wijze woorden

Wijze woorden

Geen categorie
Voor Happinez produceerden we het boekje 'Kahlil Gibran - wijze woorden'. Luxe uitgevoerd  met harde kaft en goudfolie is het een boekje om je elke dag te inspireren. Het ligt samen met het magazine Happinez in een pakket in de maand juni in de winkel.
Read More
25 Jaar SENA in Entertainment Business

25 Jaar SENA in Entertainment Business

Journalistiek en redactie
Sinds in Nederland in 1993 de Wet op de naburige rechten (WNR) is ingevoerd, heeft Sena (Stichting ter Exploitatie van Naburige rechten) de opdracht om voor de rechthebbenden die zij vertegenwoordigen de vergoedingsrechten te regelen. In die kwarteeuw zijn de ambities er niet minder op geworden. De stichting verwacht binnen Europa een toonaangevende rol te kunnen spelen. Voor Entertainment Business sprak Edgar Kruize van buro33 directeur Markus Bos.  (meer…)
Read More
Ampco Flashlight reportage voor EB Live

Ampco Flashlight reportage voor EB Live

Journalistiek en redactie, Publicaties
Vandaag vindt in Lissabon de finale van het Eurovisie Songfestival plaats. Een belangrijke rol in het visuele aspect van het festijn is weggelegd voor het Nederlandse bedrijf Ampco Flashlight. Voor vakblad EB Live schreef buro33 een artikel over een ander huzarenstukje van dit bedrijf, maar uiteraard komt het Europese liedjesfestijn ook terug in de tekst. (meer…)
Read More